Herinnering aan de muur: Fotofabriek.nl



Zoals je misschien wel al weet, hou ik enorm veel van fotografie en foto's. Ik liet je dit al op verschillende manieren zien op mijn blog/ Instagram. Vandaag laat ik je kennismaken met Fotofabriek, een bedrijfje uit Nederland die foto's laat printen op verschillende manieren... Nieuwsgierig? Lees dan even verder.


Fotoboeken, kalenders of agenda's... Als je dingen wil laten personaliseren met foto's, kan je altijd eens kijken bij Fotofabriek. Ze bieden verschillende opties aan om foto's in te verwerken. Ik nam een kijkje in de rubriek 'wanddecoratie'. Ik was enorm verbaasd wat ik daar zag. Wist je bijvoorbeeld dat je foto's kan laten afdrukken op hout? En zelfs op aluminium? Dat laatste lijkt me wel iets voor als je een modern en strak interieur in je woonkamer hebt. Ik koos niet voor hout of aluminium, maar ik liet mijn foto printen op een canvas. (Lekker authentiek 😇)




Het moeilijkst van al was: een foto uitkiezen! Ik wou langs de ene kant een foto met een mooi landschap en langs de andere kant toch ook waar personen opstonden én een leuk moment aan vast hing. Al scrollend ging ik al mijn vakantiefoto's af van de voorbije jaren. Plots kwam ik deze tegen, een foto genomen in de duinen van de Belgische Kust.🌾🌱 (Waar ik echt enorm van hou!)

Sinds mijn eerste 'levensjaar' ga ik al elke zomer naar de zee! Ik geniet er elke keer zó van, dat ik er elke zomer echt moét geweest zijn. Deze foto is twee jaar geleden genomen in de zomer van 2015. Samen met mijn broer en ouders gingen we een weekendje naar zee. We bezochten toen Nieuwpoort én Middelkerke. Twee badsteden waar ik vele zomers heb doorgebracht.



De foto zat dus al goed. Ik zette er ook de VSCO filter op die ik altijd gebruik en verscherpte de foto. De kleuren op de achtergrond maken het niet de druk en zijn mooi in harmonie.


Ik verkoos een vierkantig formaat, omdat vele van de foto's die ik neem vierkant zijn (voor Instagram). Het canvas is 30 x 30 en is dus een leuk en compact formaat voor als je niet veel ruimte beschikbaar hebt. 

Voorlopig weet ik nog niet zo goed waar ik mijn foto ga hangen. Op mijn witte muur (boven mijn boekenkast)  of op mijn roze muur... Ik vind dat beiden wel mooi kunnen zijn :) 

Wat denk jij? Zou jij ooit een foto aan de muur hangen en welke zou dit dan zijn? Laat gerust weten in de comments hieronder. 📷👇🏼

Amber van The Comfy Creative
IG: @amberpg

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wil je graag een berichtje achterlaten? Feel free :)