Foto's printen met Stampix



Foto's met vrienden, van op vakantie of gewoon leuke herinneringen gratis laten afdrukken? Daarvoor moet je bij de fotoservice van Stampix zijn! In dit artikel laat ik je kennismaken met deze genieuze app. 📸
Alvorens ik begin met mijn artikel wil ik even benadrukken dat dit blogbericht niet gesponserd is. Ik heb uit vrije wil dit bericht geschreven en wil er dan ook mijn eerlijke mening over geven. Naar aanleiding van mijn recent geschreven stuk over the whitening pen, weten jullie misschien al dat ik altijd probeer zo authentiek mogelijk te blijven...

Maar oké, Stampix dus. Een fotoservice die ik zelf al meermaals hebt uitgetest en graag met jullie wil delen. Een aantal maanden geleden las ik een artikel van Elle over Stampix. Een gratis fotoservice die zelfs ook de foto's gratis aan huis levert? Dat moest ik eens proberen...😉



Van babyfoto's tot vakantiekiekjes
Als een huge liefhebber van foto's vond ik dit een heel leuk concept lijken. Foto's die je kan 'vastpakken' doen me wel eens denken aan mijn kindertijd. Ja, je weet wel... zo van die awkward babyfoto's aan de kust met een veel te grote zonnebril op (van de papa weliswaar) bijgehouden in fotoalbums. Met de app van Stampix kan je vanuit je smartphone, foto's van je camera roll rechtstreeks uploaden en gratis laten afprinten.




Hoezo, gratis?
Wel, wat Stampix doet is bedrijven aantrekken om hun reclame aan de achterkant van de foto te plaatsen. Door de reclame-inkomsten kan Stampix de foto's dus quasi gratis laten afdrukken. Je kan wel maar 5 foto's per keer uploaden. Op de app vragen ze je ook naar een code. Die codes kan je vinden via hun social media. (Geef die pagina op Facebook dus al maar een likeske!)
Tip: gooi het bijgeleverde kaartje met je adres zeker niet weg. Op de achterkant staat een QR-code waar misschien wel een nieuwe code achter schuilt. 😉

Waarom ik het zo leuk vind? Ik gebruik de afgedrukte foto's om al mijn leuke herinneringen van het afgelopen jaar mee te nemen in mijn agenda als bladwijzer of om mijn saaie kastdeur mee op te vrolijken.

Ben jij ook zo'n fan van foto's? Probeer het zelf dan ook eens een keertje!

Amber van The Comfy Creative
IG: @amberpg




Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Wil je graag een berichtje achterlaten? Feel free :)