Lifestyle: Populairste berichten van 2016 #Throwback2016



Mijn haar is ondertussen dan wel niet meer zo lang als op deze foto... maar de blogpost waar deze foto deel van uitmaakt zit wel in de top 5 van de meest gelezen berichten van afgelopen jaar! Ik neem jullie terug mee naar 2016, (mijn eerste volledige blogjaar... Hoera!)
Welke blogpost de top 5 nét niet haalde was trouwens mijn recentste blogbericht, waar ik samen met medestudente Marie onze oufits shooten voor de feestdagen. Ook de acht hoogtepunten van Rock Werchter en het reisverslag van Kroatië in de zomer maken geen deel uit van de vijf meest gelezen berichten van het afgelopen jaar. Welke dat wel zijn kom je nu te weten!

--


De top 5


Collab | Duifhuizen tassen & koffers x Chesterfield backpack
De top 5 wordt geopend door het blogbericht over mijn samenwerking met de Nederlandse webwinkel 'Duifhuizen Tassen & Koffers'. Het artikel stond in teken van één item dat ik mocht kiezen uit hun webshop. Ik koos voor een stevige rugzak om elke dag mee te sleuren naar school. Waarom jij deze blogpost het leukste vond? Ik denk dat dat veel te maken had met de foto's die Sjoske Brackx genomen heeft! Ze heeft dat dan ook super goed gedaan! Nog eens bedankt hé! ;)  (Give her a follow... She's sooo talented!)


Sjoske Brackx Photography



Lifestyle | Freebies: Printable Calendar #1
Begin Oktober zette ik voor het eerst mijn kalenders online. Veel van jullie waren hier zo enthousiast over dat ik er maar gewoon verder mee deed. ;) Om de drie maanden kan je nieuwe templates verwachten (Yay!) Wist je trouwens dat je '#2' ook al kan downloaden. Check het hier. Veel plezier ermee en laat me zeker iets weten als je ze hebt opgehangen. :)




De medailles gaan naar... 



Brons
Lifestyle | Back To School: Hippe schoolspullen
Dit blogbericht vonden jullie blijkbaar ook leuk, want die eindigt op een derde plaats. Ik deed wat research naar leuke spulletjes voor school en verdeelde ze in thema's. Prints & Patterns, Flower Power, Tropical vibes en Classic Hipster... ze passeerden allemaal de revue!
 Fun fact: de collages heb ik zelf gemaakt met Indesign. Questie van Indesign - een vak dat ik in het eerste jaar journalistiek kreeg en nu niet meer - niet te verleren natuurlijk ;) 





Zilver
Fashion | Take me to the beach #ootd
De tweede plek is voor de 'Take me to the beach'-blogpost. Als de lucky bastard die ik toen was, won ik via de wedstrijd van blogster Simply By Michelle een leuk tasje van Mme Bovary. En oh, waar heb ik dat veel mee naar toe gesleurd in de zomer! Hier zijn alweer de foto's genomen door Sjoske Brackx. Hieronder mijn 'all time favorite': 

Sjoske Brackx Photography



Goud
Lifestyle | Duivelse accessoires: Vier het EK in stijl
Aaaahh... de Rode Duivels! Een van de leukste periodes van de afgelopen zomers, waren toch wel de supporter-avonden wanneer we onze duiveltjes naar de overwinning schreeuwde. (Ja, letterlijk, ik ben zo iemand dat daar kei hard  in opgaat - ook al ken ik weinig, tot zeer weinig van voetbal #sorrynotsorry) Ook al maakte ze niet zo'n goede beurt op het EK voorbije zomer, ze haalden wel mijn meest gelezen blogbericht! 

Ik zocht een aantal accessoires uit om te gaan supporten voor de Rode Duivels. Wat vonden jullie trouwens van deze fringles? 




Voilà. Dit waren ze alle 5!
Heb jij ook één van deze vijf gelezen? Laat me zeker weten welke je de leukste vond.
En tot slot wens ik jullie nog allemaal een heel gelukkige 2017 toe.
Dat 2017 een even leuk (of leuker ;) ) blogjaar mag worden dan 2016... en hopelijk ben jij er dan ook weer bij!

xxx
Amber

FB: The Comfy Creative
IG: @amberpg

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Wil je graag een berichtje achterlaten? Feel free :)