Fashion┃ What to wear: Holidays 2016



De feestdagen komen eraan en altijd heb je stress om last minute nog een cadeau, een perfecte rode lippenstift en een outfit te vinden. Met dat laatste kan ik je alvast een beetje helpen! Samen met mijn klasgenoot Marie toon ik jou onze outfits voor de laatste dagen van het jaar. Een beetje goud, een beetje glitter en een beetje zwart... ofcourse ;) 

In Mechelen is sinds heden circus Ronaldo te vinden, een groot circusdorp pal in het midden van de grote markt. Een unieke locatie om er een shoot te houden dachten we! ;) 




Some Last Minute Inspiration

Marie en ik hebben beiden gekozen voor een makkelijke outfit, die je zelfs nog ná de feesten kan aandoen! (Win-win!) We zijn allebei fan van goude accenten en de nodige portie glitter in een outfit. Zoek je dus nog een leuke outfit waar gerust wat sparkles in mogen zitten?
Blijf dan gerust nog even lezen...

Voor wie het nog niet wist, Marie studeert samen met mij journalistiek aan de Thomas More hogeschool. Marie is zot van alles wat glittert (net als ik, hah!) Daarom hebben we besloten om er samen een blogpost van te maken. 




Leave a sparkle wherever you go

Sparkles. Aah, wat vind ik ze toch zo aantrekkelijk. Overal waar ik ben of ga, trekken ze meteen mijn aandacht. Ook toen ik aan het shoppen was. Toen ik dit bloesje zag hangen werd ik op slag verliefd. And Guess What...  je kan de sparkles veranderen van goud naar zwart en zwart naar goud. (waw!)



Marie koos voor een zwarte plissérok.  Een lange rok met gouden details. Combineerbaar op witte sneakers met gouden fringles (zoals Marie het draagt op de foto's) of gewoon stijlvol met zwarte hakken en een leuke blouse. 








When you go black, you never go back



Zwart. Natuurlijk. Met deze kleur kan je nooit iets verkeerd doen. Wil je liever op safe spelen, kies dan zeker een mini black dress, playsuit of rok. Ik koos voor mijn zwarte plissérok die ik jou ook toonde in mijn vorige outfitpost. Je kan voor een rok kiezen die je alle seizoenen van het jaar kan aandoen. Zo kan je een plissérok combineren als je wat meer casual wil gaan. Met bijvoorbeeld een paar sneakers en een sweater. Of, als je all the way wil gaan, kan je er hakken opdragen met een panty. Eindeloze mogelijkheden! Marie koos voor een zwarte T-shirt met het opschrift 'Bonita'. De gouden letters komen terug in de rok, wat natuurlijk heel goed matcht. 





"Eat glitter for breakfast and shine all day"



Kortom, dat jullie glitter gaan eten, dat verwachten we natuurlijk niet van jullie, maar voor je feestoufit mag je gerust wat leuke, opvallende elementen gebruiken. Stap een beetje uit je comfortzone en schaf één opvallend kledingsstuk aan dat je kan combineren op gewone kledij.

Bijvoorbeeld een goude rok met zwarte T-shirt of een sparkling bloesje met zwarte rok dus. 

Amber: Pailettenblouse -JBC | Korte plissérok H&M 
Marie: Bonita T-shirt - ZARA | Lange plissérok L&L 




Bedankt om deze blogpost alweer te lezen! 
Hopelijk vind jij nog jouw ideale feestoufit om het begin van 2017 te vieren. Ik wens jullie alvast allemaal warme en gezellige kerstdagen en een super gelukkig, tof en leuk nieuw jaar! x

Merci voor het fantastisch blogjaar!
(Jullie kunnen Marie hier en hier volgen. <3 )

xxx Amber 

FB: The Comfy Creative
IG: @amberpg





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wil je graag een berichtje achterlaten? Feel free :)