Fashion┃Chenille Sweater Fall 2016




Tadaam, eindelijk nog eens een nieuwe outfit op mijn blog. Ik stel jullie mijn favoriete herstlook voor. Een donkergrijze trui van Chenille en een korte plissérok. Verder combineerde ik mijn outfit nog met mijn nieuwe sneakerssss (YAY :D) Ik trok de binnenstad van Mechelen in en maakte er een paar foto's.



How's life going?
Het is half november en ik heb amper nog geblogd. (Wait what?!) Ja, maar dat komt ook wel omdat het druk is op school(--> deadlines<--) én omdat ik sinds kort bij de radiopoot van het Mechels medialab Project Wolf zit. Ik presenteer er samen met medestudente Shani Maes, ons eigen radioprogramma 'Amber en Maes'. Met diezelfde 'Maes', ging ik door de niet zo bekende straatjes van de Mechelse binnenstad om er mijn ideale 'fall look' vast te leggen op camera.



Never not shopping
Toen ik deze trui van Chenille in de webshop van H&M zag staan, wist ik het meteen. "Die wil ik hebben." Toch bestelde ik het niet meteen.. en guess what. Een paar weken nadien vond ik dan een kortingscode van H&M. Dus ja... het was anders toch 'zonde' om die kortingscode te 'verspillen', niet waar? ;)

Cosy? Check✓
De trui is gemaakt van een super zacht materiaal, nl. chenille. Naast Chenille doet dit najaar ook velvet de ronde in modeland. Deze stoffen worden vooral gebruikt in winterkledij, ze zijn dan ook maga zacht!  (Feeling cosy already?)






Did someone say Christmas?
Naast een casual outfit, kan je de trui ook dragen voor de kerstperiode maar ook als je een comfy feestlook wil creeëren.

Het 'cropped'-effect van de trui is wel leuk om te dragen op een high waist broek of op een rokje. Plissérokken zijn méga 'in'. Je moet maar even buitenkomen, of je ziet ze al in het straatbeeld verschijnen. Ik koos voor een kortere versie van de plissérok, in het zwart. (Want dat kan je werkelijk met alle kleuren van de regenboog combineren).





Sneakers
In mijn vorige blogpost vertelde ik jullie al over de 'creeper'-hype. Dé sneakers van 2016. Ik koos voor een grijs paar met een metallic detail op aan de enkel. Ik vind ze super leuk om te dragen en leuk om te combineren op een casual outfit zoals deze.



Chenille sweater H&M | Plissérok H&M | Grijze sneakers Tango (Pictures by Shani Maes)



(Ps: hoe leuk is het om een beetje groter te zijn, zonder super oncomfortabele hakken te moeten dragen?) Zie zo. Dit was mijn herfstlook.

Wat is jouw favoriete look van dit najaar? Laat het me zeker weten door hieronder te reageren!

Tot de volgende blogpost ♡
Amber van The Comfy Creative.

FB: The Comfy Creative
IG: @amberpg



Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Wil je graag een berichtje achterlaten? Feel free :)