Lifestyle | Freebies: Printable Calendar #1


Free printables... Keep reading to discover the download links!


NL

Hallo allemaal!

Sinds ik een paar weken geleden een foto postte van mijn zelfgemaakte kalender, kreeg ik heel veel reacties van jullie! De kalender leek voor velen onder jullie een makkelijke manier om dingen te plannen. (en geef maar toe... Thuis hebben we allemaal de kalender van Libelle die standaard in de keuken hangt), maar natuurlijk wil je er zelf ook eentje om je afspraakjes, studiemomenten of hobby's te plannen.

Daarom heb ik besloten om deze kalendar gratis beschikbaar te stellen op Dropbox. (YAY!)
Je zal je misschien afvragen... waarom Dropbox? Wel, omdat de kwaliteit dan het best behoudbaar blijft.

De maanden Oktober - November - December kan je al downloaden via deze links:
Oktober: download hier.
November: download hier.
December: download hier.

Je kan de kalenders natuurlijk een beetje naar je eigen hand zetten door stickertjes, tekeningen en veel kleurtjes te gebruiken. Ik heb me laten gaan met gekleurde stiftjes. Hier zie je een paar voorbeelden.

Veel plezier! xx
Amber






EN

Hi there!

Every new academic year, I like to design my own monthly calendar. Last week, I posted this picture on instagram. A lot of you liked the idea and asked me about the design. So... I decided to share it with you guys!

To guarentee the best quality, you can download my selfmade calendar on Dropbox.
These templates are already available on Dropbox: October - November - December.

So go ahead; here are the links to get access to my free printables! :)
October: download here.
November: download here.
December: download here.


Have fun!
xx Amber










Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wil je graag een berichtje achterlaten? Feel free :)