Fashion | Take me to the beach #ootd



Aloha!

Desondanks ik nog veel vrienden heb die nu pal in de herexamens zitten, ben ik - in tegendeel - nog steeds in vakantiestemming. Mijn vakantiewerk zit er op, dus nu heb ik eindelijk wat meer vrije tijd! Een aantal weken geleden ging ik er al even op uit en ging ik samen met fotografe Sjoske Brackx, naar Oostende om er een paar foto's te nemen van mijn nieuwe strandtasje.






Via lifestyleblogger Michelle (Simply By Michelle) kwam ik als winnaar uit de bus van een giveaway in samenwerking met Mme Bovary. Ik mocht een leuke 'beachbag' in ontvangst nemen. Op het rieten tasje staat het opschrift 'Take Me To The Beach' en dat deed ik ook. In Oostende, vlakbij Fort Napoléon, gingen Sjoske en ik via de duinen naar het strand.







Het handgemaakte strandtasje  is van riet en bestaat met een wit, roze en blauw opschrift. Ik kreeg de blauwe toegestuurd en combineerde het meteen op mijn blauwe bloemekesshort.  Ik koos voor de combinatie van een short met een zomerse print en een leuk topje. Want tijdens de solden heb ik nog een suède topje op de kop getikt.


Topje: Esqualo by Blue Pacific | Short: Broadway | Tasje: Mme Bovary | Armcandy: My Momi

Sinds een paar weken heb ik ook een favoriete armbandje. Momi is een jong en fris merk, die nog maar pas op de markt is. Bij Momi kan je terecht voor handgemaakte armbandjes, enkelbandjes en chockers. 





Ik koos voor een armbandje met rode parels met het opschrift 'Adore'. Fun fact: Momi biedt gratis verzending aan, YAY :) Meer info over dit nieuwe Belgische merk, vind je hier.

Nadat de shoot erop zat, trok ik nog met mijn familie naar het mooie Nieuwpoort. We kochten er een ijsje en genoten er van de stralende zon. 

Thanks for reading!x



Foto's: Sjoske Brackx
Volg Sjoske zeker ook via Instagram.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wil je graag een berichtje achterlaten? Feel free :)