Collab | Duifhuizen tassen & koffers x Chesterfield backpack


Hoi allemaal!

Toen ik een mailtje van de webwinkel Duifhuizen tassen en koffers in mijn mailbox kreeg, was ik meteen enthousiast! De webwinkel vroeg me om samen te werken voor een nieuwe blogpost. En of, die samenwerking als geroepen kwam! ;) Mijn oude rugzak - die ik elke keer meenam naar school -  leek het al even te begeven.



Van Duifhuizen tassen en koffers mocht ik dus een nieuwe rugzak uitzoeken om te reviewen. Dit keer besloot ik om een rugzak te kiezen die iets sterker is (en dus tegen een stootje kan). Uiteindelijk koos ik voor de Chesterfield rugzak in cognac kleur.







De Chesterfield rugzak is een lederen rugzak en is vooral heel stevig. Je kan er heel wat in kwijt en dat is zeker een groot voordeel. De rugzak biedt genoeg ruimte om spullen in op te bergen. (Zeker goed voor als je veel boeken moet meenemen naar school).

In de rugzak heb je een...
* voorvakje met een ritssluiting
* insteekvak voor kleine spulletjes
* hoofdvak met een speciale ruimte om je laptop in te bewaren
(De rugzak biedt ruimte aan laptops van max. 15 inch)







Ik ben er alvast super blij mee! Een frisse start voor het schooljaar zit er nu zeker dik in. Op naar het volgende academiejaar. ;)

Ps: Voor deze samenwerking besloot ik om af te spreken met Sjoske - iemand met een grote passie voor fotografie ;) Voor deze blogpost gingen we foto's nemen op een sportterrein en een skeelerbaan in Zandvoorde. Wil je eens een kijkje nemen naar haar andere foto's? Die kan je hier vinden.



Playsuit: Bershka | Rugzak: Chesterfield by Duifhuizen tassen & koffers



Liefs, Amber van The Comfy Creative. ♡

Ps: Ben je niet zo'n fan van de bruine (cognac) kleur? Op de site van Duifhuizen tassen & koffers kan je de rugzak ook in het zwart vinden.



Foto's: Sjoske Brackx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wil je graag een berichtje achterlaten? Feel free :)