Fashion | S.Oliver Jacket




Hey!

Mijn vakantie is ondertussen al begonnen. Sinds vorige maandag ben ik klaar met mijn eindexamens. Dat wil zeggen dat het eerste jaar van mijn hogere studies erop zit. Wow, wat ging dat snel!

Nu ik niet meer naar school moet, heb ik weer tijd om te bloggen. (YAY!) De voorbije weken maakte ik al 2 leuke lijstjes. Check ze hier en hier. Deze keer praat ik over mijn nieuwste aankoop, een zilverkleurige jas van S.Oliver.







Lente of zomer?

Nog net voor de examens kwam ik deze jas tegen in de winkel. Ik had nog een leuke lentejas nodig. Omdat het weer blijkbaar beslist heeft om zijn zomerseizoen nog wat uit te stellen is het nu nog volop wachten op zomerse temperaturen. Want eerlijk gezegd heb ik het gevoel dat het nog geen lente geweest is. ;) Het Belgische weer schommelt van herfstachtige regen naar zon en hevige onweren.

Dus waarom dan geen lentejas meer kopen in mei? :) Trouwens, ik draag ze nu nog dagelijks!



S.Oliver

Tijdens de dolle dagen van Galleria Inno, ging ik een kijkje nemen in hun collecties. Bij deze leuke jas van het Duitse kledingmerk S.Oliver was het meteen liefde op het eerste gezicht. Het is een korte mantel die het best los wordt gedragen. Je kan de jas wel dicht doen met een haaksluiting. De kleur is lichtgrijs, en de stof draagt een gemêleerd patroon. De jas heeft een vrij neutrale kleur, waardoor je het eindeloos kan combineren met een casual outfit.

Op de foto's heb ik de jas gecombineerd met een kleurrijk T-shirt (VILA), een jeansbroek (Levis) en sneakers (Esprit) in - ongeveer - dezelfde kleur als de jas.







Ik ben alvast fan!

Heb jij nog nieuwe aankopen gedaan voor de lente of de (hopelijk snel) aankomende zomer?
Laat het mij zeker weten :)


Liefs, Amber van The Comfy Creative. 

























Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Wil je graag een berichtje achterlaten? Feel free :)