Lifestyle | 5x Antwerp



























Ik ging de voorbije weken 5 keer naar Antwerpen. Ondertussen loopt mijn rekening leeg van de vele
treintickets richting A-town. Thuis heb ik al meermaals zinnen horen vallen als 'Gij woont in Antwerpen zeker?'. Hieronder heb ik opgesomd wat ik zoal in Antwerpen heb uitgestoken.



14 februari 2016: Dansvoorstelling Under My Skin
'Under My Skin' was een theaterproductie van Isabelle Beernaert. Ik mocht samen met Shanie, een klasgenoot, meegaan naar de stadschouwburg van Antwerpen. Emotie en beweging verenigd in één dansvoorstelling. Prachtig was dat! Thanks again Shanie!

5 maart 2016: Opening Sincerely Valentine
Sincerely Valentine nodigde een aantal bloggers uit om hun pop-up eens van dichtbij te komen bekijken. Blogster Florence nam mij mee om het winkeltje samen te gaan ontdekken. Sincerly Valentine is oorspronkelijk een webshop, maar nu deden ze voor eventjes een concept store open in de Grand Bazaar in Antwerpen.


7 maart 2016: Quiz De Standaard: Het Grootste Licht
Het Grootste licht is een actuaquiz voor jongeren, georganiseerd door De Standaard. Iemand van mijn klas kreeg te horen dat ze geselecteerd was om deel te nemen aan de quiz in Antwerpen. Ik mocht mee, samen met nog een andere klasgenoot. Geen idee op welke plaats we uiteindelijk geïndigd zijn, maar plezier hadden we wel! ;)

10 maart 2016: Vintage foto's
Op school zijn we momenteel bezig aan het maken van een eigen magazine. Eén van de opdrachten is om een mooie cover te maken in jouw thema. Iemand uit mijn klas koos het thema 'urban lifestyle'. We gingen daarvoor naar Wasbar in Antwerpen en maakte wat streetstyle pics.
(Ps: ik heb het thema televisie, heeft iemand ideeën voor een leuke coverfoto? :) )


23 maart 2016: Tentoonstelling Game Changers in MoMu
Een paar weken geleden kreeg ik een mailtje van Monica, en werd ik uitgenodigd op een bloggerevent voor het modemuseum. Yeey! We kregen een rondleiding op de nieuwe tentoonstelling 'Game Changers'.
Heb je mijn blogpost over dit event gemist? Die kan je hier vinden.



Dankjewel om te lezen!

Liefs, Amber van The Comfy Creative. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wil je graag een berichtje achterlaten? Feel free :)