Fashion | Broadway Sweater #ootd


Hallo! :) 

Ik heb weer een nieuwe blogpost voor jullie klaarstaan. Het is een outfit post, omdat ik merk aan de aantal 'kliks' dat jullie die berichten het liefst lezen. Hier kom je alles te weten over mijn nieuwe favoriete comfy sweater! :)

De trui waarover ik het in deze blogpost ga hebben is van het merk Broadway. Ik kocht de trui via de webshop van ZEB. Het is een zwart-grijze sweater met witte strepen erdoor. Het is een soort onopvallend, zacht geruit patroon.







Als accessoires gebruikte ik een handtasje van Burkely gecombineerd met een paar armbandjes.  Het is een tasje waar ook je ook riempjes aan kan vastmaken met behulp van een handig slotje. Bij deze outfit deed ik de riempjes eraf en gebruikte ik het handtasje als clutch.  Toen ik dit in de winkel zag liggen, viel de zwart-witte slangenprint me vooral op. Het was een tasje dat ik nog nooit had gezien. Uniek met een origineel print: Check!

Als schoenen deed ik nog eens mijn chelsea boots aan omdat ze super comfy zitten.
Comfy shoes: Check!





Tot de volgende keer!
Laat zeker een reactie achter en geef je mening over deze blogpost.

Liefs, Amber van The Comfy Creative. 


Pictures by Florence Wijnen.




Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Wil je graag een berichtje achterlaten? Feel free :)