Fashion | Fluffy Faux Fur


Hoi allemaal!

Mijn eerste examens in het 'hoger' zijn voorbij en dat wil zeggen dat ik een paar weekjes vrij heb, YAY! Ik kan ein-de-lijk weer bloggen want het is al eventjes geleden sinds mijn vorige blogpost. Onlangs kocht ik een faux fur jacket om de koude winterdagen te trotseren! 

Vorige winter zag ik op instagram de faux fur jasjes van The Design Studio vaak verschijnen. Het leken mij zo'n leuke jasjes, maar helaas vrij onbetaalbaar. Ik was dus al een tijdje opzoek naar een 'pelske' met een zachtere prijs. ;) Vorig weekend ging ik shoppen en zag ik - per toeval - dit fluffy exemplaar van Ichy. Ik kocht het jasje bij A.S. Adventure, maar Zalando verkoopt dit merk ook!



Het is een faux fur jasje met bruine en zwarte tinten. Verder combineerde ik het jasje op een zwarte broek en bruine Chelsea boots (Jep, in mijn eerste blogpost zocht ik nog enkellaarsjes, maar nu heb ik er eindelijk gevonden! Happy me! :) )

Hier zie je een paar beelden die ik maakte met Elien in het station van Leuven.










Dit weekend ga ik nog wat soldekes doen! Welke winkels raden jullie nog aan? En welke dingen hebben jullie al kunnen scoren deze maand? Schrijf het in een reactie hier onder ;)

Liefs, Amber van The Comfy Creative. ♡





Foto's: Elien Vandensande
Locatie: Station Leuven

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wil je graag een berichtje achterlaten? Feel free :)