#throwback2015 | Festivalitis: Rock Herk

Hi there!

Deze keer ga ik terug naar de zomer. In de reeks 'Throwback 2015' schrijf ik over leuke momenten die ik heb beleefd gedurende heel het jaar. Vandaag ga ik het hebben over Rock Herk. Dankzij Coca-Cola ben ik opgenomen in hun #TeamHappy. Ik werd uitgenodigd met een aantal vriendinnen op het festival in Herk-De-Stad.

Eind juni stond ik 4 dagen paraat om in Werchter te werken op het festival. Midden juli had ik mijn ticket al besteld voor pukkelpop en plots ging ik ook naar Rock Herk. Op instagram had ik een foto geplaatst van een gouden tattoo die ik op The Color Run gekregen had. Uiteraard met de nodige hashtags. Plots kreeg ik hierop een reactie van @cocacolabelgium, ze wilden me verrassen met een festival fashion surprise.

Natuurlijk ging ik er meteen op in! Ik belde snel wat vriendinnen op en een paar uurtjes later waren we op weg naar het festival. Iemand van Coca-Cola wachtte ons op. Hij gaf ons meteen de tickets en vertelde ons wat meer over de fashion surprise.



We mochten gaan shoppen in de Bazaar Bizar. Bazaar-wat? Dat was ook onze reactie. Op Rock Herk is er steeds ook een soort marktje. Op dit marktje vind je handgemaakte, authentieke producten. Van T-shirts en juwelen tot tote bags en lp's. Bazaar Bizar omschrijft zichzelf als 'vintage, handmade & second hand market'.

Daarna vertelde de Coca-Cola-man ons ook dat er een special guest was. Monica Harmony, een blogger (met fashion als haar grootste passie) kwam ons vergezellen. Monica is écht altijd bezig met mode, (ze werkt zelfs in het mode museum van Antwerpen!) Ze kwam ons wat advies geven en ze nam zelf ook een vriendin mee om wat leuke juweeltjes te bekijken.


Een foto die is geplaatst door M O N I C A (@monica_harmony) op


Het waren allemaal schattige kraampjes die heel leuk waren aangekleed. Op zich was het niet zo groot, maar het was wel heel gezellig. We bleven steeds plakken bij dezelfde kraampjes. Uiteindelijk kocht ik enkel wat juwelen. Armbandjes/ oorbellen van Leathers & Feathers en Kono & Orca. En ik ben er heel blij mee! De armbandjes van Leathers & Feathers waren allemaal heel minimalistisch. Men kon kiezen tussen vergulde en verzilverde juwelen. Ik koos deze drie exemplaren:



Ook kocht ik een paar oorbellen bij Kono and Orca. Wooden lasercut & handmade... leuk, toch? :)

We hadden nog wat over van ons shoppingsbudget en we besloten om naar de stand van Teelicious te gaan. Daar mochten we eerst de kleur van onze tote bag kiezen en nadat we dat gedaan hadden mochten we aan de slag.





Eerst moesten we nadenken over wat we op de zak wilden zetten, dan (proberen) te tekenen en uitknippen! Na talloze pogingen van tekeningen maken,  besloten we dan toch maar om gewoon een leuk tekstje of onze naam er op te zetten ;) Ik koos voor een witte tas met zilveren letters.
Vervolgens werden de letters op de tote bag gelegd en werd het er op 'gedrukt' met een warme plaat. Thanks Teelicious! (Het resultaat kan je trouwens hierboven bewonderen.)


Na afloop namen we nog wat foto's van onze tote bags en kochten we nog een ijsje of een frozen yoghurt. Thanks Coca-Cola voor deze leuke ervaring!



Liefs,
Amber van The Comfy Creative. 
(Ps: Na het terugzien van deze foto's verlang ik zoooo hard naar de zomer... jullie ook?)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wil je graag een berichtje achterlaten? Feel free :)