#throwback2015 FASHION | Fall look X Flair Shopping Day



Hoi!

Toen de herfst volop aan de gang was, ging ik naar de Flair Shopping Day. Ik wou zeker nog een blogpost maken over mijn favoriete seizoen, maar dit blogbericht had het net niet gehaald, maar nu post ik het toch nog! Deze keer plaats ik het onder de categorie '#throwback2015'. Want ik wil jullie nog veel leuke dingen vertellen... Lees je mee?




De herfst is mijn favoriete seizoen, het seizoen van de kleuren waar ik het meest van hou. (denk: bordeaux, kaki en bruin) Deze outfit droeg ik op de Flair Shopping Day, een evenement dat jaarlijks door Flair georganiseerd wordt in het Wijnegem Shoppingscenter.

Zoals je al kon lezen in één van mijn vorige blogposts, werden Sarah en ik verwend door de hairdressers en de make-up artists. Wij hadden gekozen voor de Rock 'n Roll-look, en we hadden er geen spijt van! In tegendeel...


De Rock 'n Roll look bestond uit een half up knot (een dotje met los haar). Ik werd meteen fan van deze look! Vervolgens gebruikten de make-up artists een donkere oogschaduw, maskara, en een iets-wat-doffere, naturelle lipstick.


Een foto die is geplaatst door Amber ➳ (@amberpg) op


Wat de kleding betreft was mijn herfst look opgebouwd uit (voornamelijk) zwart, grijs en kaki. Ik droeg een grijze blazer van H&M, een zwarte pull en een sjaal van Esprit. Die kledingsstukken combineerde ik nog met een zwarte broek en Bordeaux All Stars. (Want je wist nog niet dat bordeaux mijn lievelingskleur was? ;) )

Na afloop van de Flair Shopping Day maakten we nog een paar beelden in Antwerpen en mijn thuisbasis Rijmenam.


Een foto die is geplaatst door Amber ➳ (@amberpg) op


Was jij ook op de Flair Shopping Day, of ken je een ander leuk evenement dat je wil delen?
Schrijf het hieronder.



Liefs,
Amber van The Comfy Creative. 
(ps: Kan iemand mij leren hoe ik zo'n half up knot bij mezelf kan maken?) 








































2 opmerkingen:

Wil je graag een berichtje achterlaten? Feel free :)