#throwback2015 | The Color Run Antwerp


Hi there!

In de rubriek '#Throwback2015' ga ik telkens op zoek naar een leuk moment dat ik dit jaar beleefde. Het is inmiddels al december, dus wordt het tijd om terug te blikken op een jaar vol met fantastische gebeurtenissen. Één van deze momenten waar ik op wil terugkijken, is ongetwijfeld The Color Run!

Op 12 juli, vertrokken we richting Antwerpen. De 'run' vond plaats aan de Sint-Bernardusabdij in Hemiksem. Samen met een aantal vrienden - die ik heb leren kennen via de jongerenorganisatie Sporta - ging ik de uitdaging aan! 5 km lopen, puur voor het plezier! We startten allemaal in een spierwitte T-shirt en zweetband van The Color Run die we in ons startpakket vonden. Ook kregen we op het terrein zelf, nog een leuke zonnebril van Mobistar.



Naast The Color Run in Antwerpen, wordt dit evenement ook jaarlijks georganiseerd in Brussel. Dit meestal in de maand september. Het concept is simpel. Of je nu wandelt, loopt of danst... The Color Run is haalbaar voor iedereen. Bovendien, wacht er een knalfeestje aan de aankomst!


Een foto die is geplaatst door Amber ➳ (@amberpg) op


Hou je liever van lichtjes dan van gekleurd zetmeel? Ben je niet zo'n fan van 'vuil' worden? Dan kan je altijd meedoen aan de Electric Run. Dit jaar werd dit evenement eind oktober gehouden in Antwerpen.


Wil je op de hoogte blijven van nieuwe blogposts? Dan kan je zeker mijn facebook pagina in het oog houden. (zie hier) Binnen een week zal je hier een nieuwe terugblik vinden!

Veel liefs,
Amber van The Comfy Creative. 

(ps: afgelopen woensdag was ik jarig, en ben ik 18 jaar geworden.)
(ps: Wat heeft de sint voor jou gebracht? ;) )

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Wil je graag een berichtje achterlaten? Feel free :)