Lifestyle | Event: Zalando Blogger Awards 2015



Hey hey!

Deze week ben ik naar de Zalando Blogger Awards geweest, om te supporteren voor Florence, een blogger uit Antwerpen (meer bepaald Berchem). Go With Flo haalde het al snel tot de top 10 van de categorie 'People's Choice', maar uiteindelijk strandde Go With Flo net niet in de top 4. Al bij al hebben we het toch naar onze zin gehad op de Blogger Awards.

Het evenement werd gehouden in het hôtel de la poste in Brussel, vlak bij Tour & Taxis. Een fantastisch gerenoveerd pand!

Toen we aankwamen merkten we al meteen de leuke quote op, die geprojecteerd werd op de muur. (Ik denk trouwens dat dit de meeste aandacht trok van de aanwezige bloggers om er een foto van te nemen ;) ) Verder werden foto's van alle genomineerden geprojecteerd op een groot doek.

Een foto die is geplaatst door Amber ➳ (@amberpg) op


Eerst was er een Fashion Panel. Tatiana Beloy (presentatrice van de avond) vuurde haar vragen af op 3 succesvolle bloggers/ medewerkers van het event. Tiany Kiriloff, blogger bij Belmodo sprak over haar eigen ontwikkeling in het bloggen en deelde haar ervaringen. Verder was ook de winnares van vorig jaar aan het woord. Paulien van 'Polienne' blogt nu bij 'Creators of desire'. Zij vertelde hoe verrast en blij ze was toen ze vorig jaar vernam dat ze de 'jury award' gewonnen had.

Daarnaast werden er ook workshops georganiseerd. Zo konden de creatievelingen onder ons een tote bag personaliseren of een muts restylen met leuke gadgets van Veritas. Men kon ook Gin Tonics laten maken of al een kijkje nemen in het nieuwe aanbod van collecties te koop op Zalando. Erasmus Bond  zorgde voor de tonic en The Botanist maakte het compleet met de juiste gin. We lieten ons ook helemaal gaan in de photo booth. (zie eerste foto)


Toen het moment uiteindelijk daar was, begaven we ons richting het podium. Men ging over tot het bekendmaken van de winnaars.

People's choice ging naar Astrid van Timeless Elegance. Ze had de meeste stemmen achter haar naam weten te verzamelen.

Dan gingen we over naar de beste nieuwkomer. Deze award werd gewonnen door de 21-jarige Claire. Milkywayblueyes, is een blog die nog maar 2 jaar bestaat, maar nu al heel succesvol blijkt te zijn. Het meisje met de blauwe ogen dus. Op zo'n korte tijd al zo'n groot publiek kunnen aantrekken (lees: 39,1k volgers op instagram)... Doe zo verder zou ik zeggen! :)

Voor de eerste keer werd er ook een award uitgereikt voor de beste mannelijke blog. Jonathan Zegbe, van jonthegold, had de eer om deze award voor het eerst in handen te nemen.

Voor de beste vrouwelijke blog had ik al het vertrouwen in My Fashion Blog van Emma Gelaude. Ik volgde haar blog al een tijdje en ik vond haar echt al helemaal geweldig! Toen ik keek naar de genomineerden van vorig jaar, was ik helemaal niet verwonderd dat Emma's blog in de lijst stond. Met tonnen ervaring kon het dan ook niet anders, dat ze deze award in de wacht mocht slepen.


Proficiat aan allen! De winnaars winnen niet alleen een prijs van €1500 om te shoppen op Zalando, maar ook een fotoshoot in Berlijn. Lucky bastards! ;)

Was jij er ook bij? Of wil je gewoon je mening kwijt? Je kan altijd een reactie hieronder achterlaten.


Tot de volgende keer,
Amber van The Comfy Creative. 

8 opmerkingen:

  1. Super leuke blogpost! Zou er zelf wel bijgeweest willen zijn 🙈 Greetings from @j.ayjay!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankje! Als ik ooit eens word uitgenodigd, zal ik jou meenemen ;) x

      Verwijderen
  2. Ah wat interessant om te lezen! Het ziet er allemaal heel tof uit!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Romy! Jouw blog ziet er ook wel leuk uit, bedankt voor je reactie :)

      Verwijderen
  3. Wat een tof overzichtje heb je gemaakt. En amai 1500 euro bij zalando, ik zou het wel weten :P

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha, ik ook!
      Ps: ik heb je blog eens bekeken, ziet er super leuk uit!
      Ik ga je volgen :)

      Verwijderen

Wil je graag een berichtje achterlaten? Feel free :)