Fashion | Ready For Winter


Hallo iedereen,

De dagen worden steeds korter, en dus ook kouder. December schuilt achter een hoekje. Dat betekent dat ook mijn verjaardag er bijna aankomt. (Op 2 december word ik 18 jaar) hint hint... ;)
Een nieuwe blogpost zat er al een tijdje aan te komen en  deze keer wou ik een winter look posten.
Deze week moesten we voor het vak fotografie portretfoto's maken. We moesten ook oefenen op het fotograferen in de a- en s-stand. De ideale gelegenheid om ook wat foto's te nemen voor The Comfy Creative!

De lucht zag er grauw en grijs uit, maar toch was het eventjes gestopt met regenen toen we buiten kwamen. Af en toe liet de zon zich eventjes zien en verdween daarna weer. De parking nabij de hogeschool lag er wat verlaten bij, ideaal om er wat plaatjes te schieten! Kijk je even mee?






Ik was al een tijdje opzoek naar een dikke wolle jas om de winterdagen te trotseren. Onlangs vond ik een mantel op Zalando, en ik werd er meteen verliefd op! Door het gemêleerde patroon, straalt het ook een cosy stijl uit. Maar vooral, de mantel zit suuuper goed!

Verder combineerde ik deze mantel op een wolle trui van Bandolera, een zwarte broek en botjes van Scapa. En of course een bordeaux sjaal. (Wist je trouwens al dat bordeaux mijn lievelingskleur is?)






Wat is jouw ideale winterlook? Heb jij musthaves om de koude winterdagen door te komen? Schrijf hieronder dan een reactie. ;)


Liefs,

Amber van The Comfy Creative. 


Pictures by Shanie Grauwen
Mantel: VERO MODA by Zalando Trui: Bandolera  Zwarte broek: H&M Enkellaarsjes Scapa

8 opmerkingen:

Wil je graag een berichtje achterlaten? Feel free :)