Fashion | It-shoe FW 15

Chelsea boots blokhak - Sasha €99,99
Hoi,

Om te beginnen wil ik jullie hartelijk welkom wensen op mijn blog. Zoals vele meisjes van mijn leeftijd ben ik geïnteresseerd in fashion & lifestyle. Dit zullen dan ook mijn 2 thema’s zijn waaruit ik mijn blog ga opbouwen. The Comfy Creative gaat (zoals de naam het al zegt) vooral concentreren op comfortabele kleding / schoenen, en dat ga je nu ook zeker ontdekken in de eerste blogpost van mijn blog. Heb je nood aan nieuwe botjes voor komende herfst/ winter? Heb je nog wat twijfels over een nieuwe aankoop? Dan is deze blogpost zeker iets voor jou!

Deze post gaat namelijk over dé botjes van dit seizoen. Vorige winter waren ze al heel bekend maar nu zie ik deze enkellaarsjes écht overal opduiken. I present you, de ‘Chelsea boots’. Deze it-shoe is ongetwijfeld de schoen die iedereen gaat aanhebben deze herfst. De Chelsea boots zijn zowel voor vrouwen als voor mannen, en zijn herkenbaar door hun open sluiting. Er is namelijk geen rits of veter die er aan te pas komt. Yes, yes het woord Comfy is niet meer langer weg te denken! Er is enkel een soort rekker die mooi zou moeten aansluiten aan je voet als je hem aandoet. Door de elastiek is het een ‘piece of cake’ om je schoenen na een vermoeiende dag uit te trekken.  
Chelseaboots €29,99 - H&M - Chelseaboots met plateau €39,99

Na wat research werd het echt duidelijk en zag ik bijna op elke webshop deze 'rekker'-schoen staan. De Chelsea boots kun je vinden in goedkopere en duurdere modellen, met of zonder (hoge) hak.



Korte Laarzen Zign by Zalando €89,99  - Chelsea Dr. Martens by Zalando €159,99



Ik ben er zelf nog niet uit welke schoenen ik ga kopen, maar dit modelletje is helemaal mijn ding. Geen vervelende ritssluiting of veters meer, nee… geef mij maar die ‘comfy’ open sluiting!
Nu eerst nog wat vergelijken, en dan kopen die handel. ;)



Thanks for reading!
(Laat zeker weten wat je van dit artikel vond, door hieronder een comment te plaatsen)

Liefs,
Amber van The Comfy Creative 

4 opmerkingen:

  1. Je blog ziet er gelijk al super leuk eruit! Ik heb ook van die chelsea's met hak, echt fijne dingen! Liefs, Laura // liefslaaura.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankje Laura! Vind jouw blog ook echt super!! :) xx

      Verwijderen
  2. Je blog ziet er zeker leuk uit! Zelf wil ik ook nog van dit soort schoenen voor het najaar! <3

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh lief, dankjewel! :) Mag ik je vragen hoe je mijn blog gevonden hebt? Ik vind dat wel leuk om te weten :)

      Verwijderen

Wil je graag een berichtje achterlaten? Feel free :)